Maksuabi.ee – esimene sissekanne
Kuna erinevatel maksuabi.ee kasutajatel on tekkinud küsimusi, mis korduvad, siis otsustasime lisada keskkonda ka blogi. Blogis hakkame kasutajaid teavitama uuendustest ja parendustest, mis meil plaanis teoks teha ning aegajalt lisada ka infot, mida internetiavarustest leiame ja mis meie hinnangul võiks Teile kasulikud olla.
Kõige rohkem on meie käest küsitud: miks te maksuabi.ee tegite?
Kõik head ideed sünnivad entusiasmist ja kohta, kuhu elu on jätnud tühimiku. Sarnaselt sündis ka maksuabi.ee.
2013. aastal avastasid kaks kursusekaaslasest ettevõtjat, üks raamatupidaja ja teine IT süsteemide looja, et Eestis puudub läbimõeldud ja taskukohane viis, kuidas väikestel ettevõtetel igapäevane majandusarvestus korras hoida. Kõik, mida alustav ettevõtja veebist leidis, olid ühes äärmuses Wordi ja Exceli arvepõhjad ja teises raamatupidaja haridust eeldavad programmid. Seega juhatuse liige oli justkui sunnitud raamatupidaja palkama või ise raamatupidajaks õppima.
See vigane ideoloogia ja hunnik entusiasmi sünnitasidki maksuabi.ee. Eesmärk lihtne – hoida asjad ühes kohas, kindla süsteemiga, samas säästa liigset aja- ja rahakulu!
Lisaks küsitakse tihti meie käest: mis kasu teie sellest saate, kas lahendus muutub varsti tasuliseks?
Esmajärjekorras oleme ise lahenduse pidevad kasutajad. Lisaks on tore kuulda positiivset tagasisidet – alati teretulnud aadressil info@maksuabi.ee ;).
Maksuabi.ee põhifunktsionaalsus – arvete koostamine ja saatmine, ostuarvete sisestamine, palgaarvestus, deklaratsioonide esitamiseks arvutused jne – on täna tasuta ja nii jääb see ka tulevikus.
Küll aga hakkame edaspidi pakkuma ka tasulist versiooni, kus on erinevat lisafunktsionaalsust – ostuarvete üleslaadimine ja arhiveerimine, XML ja CSV failide genereerimine Maksu- ja Tolliametile, arvete koostamiseks firmade andmete otsing jne.
Loomulikult ei pane me kätt ette ka neile, kes lihtsalt soovivad meid maksuabi.ee arendamises toetada ja otseselt lisafunktsionaalsust ei kasuta või kasutavad seda vähesel määral.